آموزش لینک سازی داخلی

ساخت وبلاگ

فهمیدن اینکه مخاطبین شما به چه شکل با تارنما شما در تعامل میباشند، برای توفیق استخراج وکار شما ضروری میباشد. آموزش لینک سازی داخلی شایسته ترین شیوه برای آشنایی مخاطبانتان از روش داده های عددی ترافیک تارنما میباشد و این به عبارتی چیزی میباشد که گوگل آنالیتیکس  به طور بدون‌پول به شما ارائه می‌دهد. درین نوشته‌ی‌علمی، به مداقه گوگل آنالیتیکس میپردازیم و طریق نصب گوگل آنالیتیکس در  وردپرس را فراگیری میدهیم.

آغاز توضیح خوا‌هیم اعطا کرد آکادمی رایا پارس که چرا گوگل آنالیتیکس اصلی میباشد و چه طور میتواند به شما در پرورش اینترنت سایتتان یاری دهد.

بعد از آن، به شما طرز نام نویسی در اکانت گوگل آنالیتیکس و شیوه های متعدد نصب گوگل آنالیتیکس در وردپرس را علامت خوا‌هیم اعطا کرد.

و در انتها، طریق مشاهده گزارشات ترافیک تارنما را در گوگل آنالیتیکس توضیح خوا هیم بخشید.

چرا گوگل آنالیتیکس برای بلاگرها اساسی میباشد؟
به محض فعال سازی یک وب لاگ، غرض شماره یک شما جذب بیشتر مخاطبان و بازدیدکنندگان میباشد. گوگل آنالیتیکس با نشانه دادن داده های عددی مهمی که به‌دنبال آنان‌را ذکر میکنیم، به شما یاری می نماید what is seo تا تصمیمات بر پایه ی داده را اتخاذ نمایید. با اتصال وب سایت به گوگل آنالیتیکس داده های عددی پاسخ سوالهای ذیل را اخذ خواهید کرد.

چه کسی از تارنما شما بازدید می نماید؟
این نصیب از آنالیتیکس علامت می‌دهد که حالت جغرافیایی مخاطبان شما چیست، استفاده کننده از کدام مرورگر برای بازدید از تارنما شما به کار گیری نموده است و هم اینگونه بقیه داده ها اصلی مانند وضوح ورقه، تامین از جاوا اسکریپت، هواخواهی از Flash ، گویش و مفاد دیگر را در دست شما قرار میدهد.

این اطلاعات بسیار اثر گذار می‌باشند و می‌توانند از شیوه های مختلفی به شما امداد نمایند. هنگام اخذ پیاده سازی سفارشی، میتوانید از داده های مخاطب به کار گیری نمایید تا مطمئن گردید وبسایت شما با مخاطبان شما سازگار میباشد.

از جمله در حالتی که اکثر یوزرها شما از امان Flash بهره مند نباشند، بایستی از اضافه کردن عنصر مکان نما در تارنما خویش خودداری فرمائید.و یا این که در صورتی بیشتر یوزرها شما از وضوح ورقه 1280 به کارگیری می نمایند، می بایست مطمئن گردید که پیاده سازی شما با آن وضوح یا این که کوچکتر سازگار باشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 16:01

بعضی وقتها شما نمیخواهید یا این که نمی توانید از ورژن تکراری نوشته‌ی علمی خلاص گردید، حتی در صورتی‌که بدانید که‌این URL خطا میباشد. آموزش لینک سازی داخلی برای حل این قضیه خاص، موتور های کاوش عنصر تگ کنونیکال را معرفی کرده اند. این تگ در نصیب وبسایت شما قرار گرفته میباشد و به طور پایین میباشد:

سئو-plugin/” />

در hrefبخش لینک و پیوند کنونیکال، URL کنونیکال و صحیحی را برای نوشته‌ی علمی خویش قرار می دهید. وقتی که یک موتور کاوش که از سیاق canonical مدد می نماید، این عنصر لینک را پیدا نماید، آکادمی رایا پارس یک ریدایرکت 301 را اجرا میدهد و بیشتر مقدار لینک و پیوند انباشته شده به وسیله آن کاغذ را به برگه متعارف شما منتقل می نماید.

این فرایند پاره ای کندتر از ریدایرکت 301 میباشد، بدین ترتیب چنانچه شما می‌توانید مستقیما ریدایرکت 301 را جاری ساختن دهید به عبارتی فعالیت را جاری ساختن دهید.

لینک دادن به محتوای اساسی
در صورتی نمی توانید هرمورد از موردها بالا را جاری ساختن دهید، احتمالاً به این دلیل‌که نصیب سایتی را که محتوای شما در آن نمایش داده میشود در دست گرفتن نمیکنید، اضافه کردن لینک و پیوند به نوشته‌ی علمی اساسی در صدر یا این که ذیل نوشته‌ی علمی مدام عالی میباشد. ممکن میباشد what is seo بخواهید این فعالیت را در RSS خویش با افزودن لینکی به نوشته‌علمی جانور در آن جاری ساختن دهید. برخی از دنبال کننده ها این لینک و پیوند را غربال می نمایند، البته بعضا دیگر ممکن میباشد آن را رها نمایند. در صورتی‌که گوگل با یکسری پیوند روبرو خواهد شد که به نوشته‌علمی مهم شما اشاره می نمایند، قادر است تشخیص دهد که کدام ورژن اساسی میباشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:35

در حال حاضر که فهمیدید یک اسلاگ چیست و به چه شکل میتوانید آن را تغییر تحول دهید، بیایید به سراغ seo URL Slug ها برویم. در اینجا یک سری نکته سریع و آسوده seo نامک وردپرس نقل شده میباشد که میتوانید برای منزه و با صرفه نگه داشتن آن ها در وردپرس خویش به کار گیری نمایید.

از کلمه ها کلیدی در اسلاگ ها به کار گیری فرمائید.
لغت ها کلیدی قسمت بزرگی از seo می باشند. آموزش لینک سازی داخلی براین اساس بایستی منطقی باشد که در صورتی‌که می‌خواهید اسلاگ های خویش را با صرفه نمایید بایستی از کلمه ها کلیدی به کار گیری فرمایید.

نامک ها را کوتاه و مرتبط نگه دارید.
ناک خویش را بی آلایش و ظریف نگه دارید. شما می‌خواهید که نشانی پست الکترونیک شما برای خوا‌نندگان در حالتی‌که که بخواهند به آن لینک دهند به راحتی به خیال و خاطر ودیعه گردد و همینطور ربات های موتور کاوش هنگام خزیدن وبسایت شما به راحتی آن را پیدا نمایند. برای seo URL Slug  می بایست نامک شما تحت عنوان پست شما و کلمه ها کلیدی متبوع شما مرتبط باشد و هیچ یک از آن‌ها نباید زمانبر باشد.

حذف لغت ها غیرضروری
با رعایت این نکته، به راحتی میتوانید با حذف عبارات غیر ضروری، اسلاگ ها را کوتاه نمایید. صرفا کلماتی را که برای جلب حیث خویش مورد نیاز دارید، آکادمی رایا پارس نگهداری فرمائید. این به معنای خلاص شدن از شر کلماتی مانند: در صورتی‌که، و، یا این که، البته، مانند، با، و غیره میباشد.

از جمله، می‌توانید تیتر پست خویش را از “سئو Optimization for WordPress Slugs” کوتاه نمائید و از نامک “wordpress-slugs-بهینه سازی” برای seo URL Slug به کارگیری کنیم. ما ” Optimization” را حذف کردیم، چون شم نمی کردیم ضروری میباشد و ” for” چون واژه مالامال کننده ای میباشد.

از بده بستان Slug در آجل پرهیز کنید.
وقتی که یک نوشته، ورقه، مجموعه یا این که هر چیز دیگری را منتشر کردید، عالی میباشد صرفا آن را رها فرمائید. در شرایطی‌که نشانی سابق خویش را به صدق به نشانی اینترنتی تازه خویش هدایت نکنید، ساخت و ساز تغییر و تحول در نامک ها در آجل میتواند سبب ساز به خطاهای 404 گردد.

امیدوارم که راهنمای ما به شما امداد کرد‌ه باشد  what is seo عالی ادراک فرمائید که یک اسلاگ در وردپرس چیست، چه‌گونه تهیه و بازنویسی نامک را در وردپرس برای محتوای خویش اعمال دهید، و اینکه چه گونه به صورت حقیقی وواقعی بهینه سازی نامک های وردپرس را seo فرمایید. با به کار گیری از این نکات بایستی بتوانید سئو URL Slug را برای نشانی های اینترنتی خویش اجرا دهید.

از لغت ها کلیدی استعمال نمایید.
اسلاگ ها را کوتاه نگه دارید.
عبارات غیرضروری را حذف نمائید.
از ردوبدل اسلاگ ها دوری کنید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 112 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:18

همه سایت ها مشمول پیوند های داخلی و فرنگی مختلفی میباشند. آموزش لینک سازی داخلی پیوند های داخلی صفحه های و پست ها را در تارنما خویش به یکدیگر متصل می نماید و پیوندهای فرنگی همان طور که از نام آن معین میباشد صفحه های متفاوت وبسایت شمارا به تارنما های دیگر متصل می نمایند. آکادمی رایا پارس لینک و پیوند های داخلی و فرنگی هر دو برای بهینه سازی وبسایت بسیار اساسی می‌باشند البته در‌این نوشته‌ی علمی ، ما بر روی یادگرفتن لینک و پیوند سازی داخلی و اثر آن‌ها برای بهینه سازی تمرکز داریم.

چرا لینک و پیوند های داخلی برای گوگل اصلی می‌باشند؟

تا اینجا دریافتیم لینک و پیوند سازی داخلی چیست . پیوند سازی داخلی تارنما میزان اندازه گیری و جايگاه بندی بسیار مهمی برای گوگل و بقیه موتورهای کاوش میباشند. البته حقیقتاً چرا آنها اصلی می‌باشند و برای به کارگیری از آنان بایستی از کجا آغاز کرد؟ گوگل پیوند ها را برای کشف محتوا در سایت ها و مرتبه بندی این محتوا در نتیجه ها کاوش دنبال می نماید. در حالتی که پست و یا این که ورقه ای پیوندهای متعددی داشته باشد ، این نشان ای به گوگل میباشد که آن نوشته‌علمی اصلی و یا این که ارزشمند میباشد. این زمینه برای پیوندهای داخلی و همینطور فرنگی بسیار اساسی میباشد.

لینک و پیوند های داخلی در واقع مواقعی می‌باشند what is seo که شما تحت عنوان صاحب و مالک وبسایت میتوانید آن‌ها را به راحتی در اختیار گرفتن میکنید. با داشتن پیوند های داخلی مطلوب می‌توانید ، بازدیدکنندگان از وبسایت خویش را ارتقا دهید و گوگل را به مهمترین صفحه های خویش ارشاد نمائید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 15:17

مقطع هنگامی که مرورگر صرف می نماید تا طرح یک گواهی را ساخت و ساز کرده و اکران دهد، به تعداد ارکان طرح بندی جان دار آموزش لینک سازی داخلی در DOM و به واحد سنجش ابهام این طرح ها بستگی داراست. برای سئو سرعت تارنما درین مرحله اقدامات ذیل را پیش بگیرید:

تا مکان ممکن از طرح بندی (Layout) دوری کنید. به دلیل آنکه هر چه عنصرها DOM بیشتر باشد، احتساب شرایط و بعدها آن ها بیشر زمان خواهد برد.
کوشش فرمائید از سبک تازه Flexbox به کار گیری فرمائید آکادمی رایا پارس . به دلیل آن که سرعت آن از طرح های سابق Flexbox و یا این که Floating بیشتر میباشد.
تا مکان ممکن برای دکورا سیون از جاوا اسکریپت استعمال نکنید.
مراحل Paint نیز به طور کاملً به Layout متصل میباشد و احتمالاً وقت گیرترین مرحله در روند اجرای Critical Rendering Path میباشد. براین اساس عالی میباشد برای seo مسیر Critical Rendering در وردپرس تا مکان ممکن این مفاد را بی آلایش سازی نمائید. از جمله اجرای کدهای مرتبط با یک box-shadow (سایه ای که به یک بخش میدهیم) به یکسری محاسبات نیاز دارااست. براین اساس خوب میباشد به مکان آن، از لبه هایی با رنگ اثبات استعمال فرمایید.

طرز رفع خطای Reduce the number of DOM elements در وردپرس را اینجا بخوانید.

4) جاوا اسکریپت را از وضعیت Blocking بیرون فرمایید
هنگامی یک مرورگر در اجرای کدها، با یک تگ رو به رو می‌شود، what is seo بایستی تجزیه (پارس کردن) کدهای HTML را متوقف نماید. کدهای داخل خطی (Inline) دقیقاً در به عبارتی نقطه و درهمان لحظه انجام میگردند. براین اساس ایجاد DOM را تا شغل موتور جاوا اسکرپیت مسدود می نمایند. با این تعاریف، جاوا اسکریپت های داخل خطی میتوانند رندر اول کاغذ را به صورت قابل توجهی به تأخیر بیاندازند.

البته جاوا اسکریپت قابلیت ویرایش خصوصیات کدهای CSS را هم آماده می نماید. به این ترتیب مرورگر مجبور میباشد پروسه اجرای کدها را تا دانلود و ایجاد کرد CSSOM متوقف نماید. البته برای سئو کدهای جاوا اسکریپت و خرج کردن آن‌ها از شرایط Blocking می‌توانید اقدامات پایین را ایفا دهید:

بار گذاری کردن جاوا اسکریپت به طور غیرهمزمان (asynchronous): خواص بولین مربوط async در تگ های اسکریپت ها، به مرورگر میگوید که در شکل قابلیت و امکان، اسکریپت ها را سوای مسدودسازی گشوده و به طور نا هم‌زمان ایفا نماید. با این عمل مرورگر درخواست HTTP را برای اسکریپت ارسال می نماید و پارس کردن DOM را بلافاصلهً ادامه میدهد.
عقب پرت کردن جاوا اسکریپت: خواص بولین Defer به مرورگر میگوید که کدهای جاوا اسکریپت را بعداز پارس کردن گواهی و پیش از DOMContentLoaded اعمال نماید. اعتنا نمائید که در شرایطی‌که خواص src نیست، نباید از این خواص به کارگیری نمایید.
به تعویق پرت کردن جاوا اسکریپت باطن خطی: اکثری از اسکریپت ها با DOM یا این که CSSOM کاری ندارند. براین اساس دلیلی نیست که بخواهند مراحل پارسینگ را متوقف نمایند. از طرفی نمی توانیم خواص های async و defer را به طور داخل خطی بنویسیم. به این ترتیب فقط راه و روش بار گذاری کردن آنان بعداز دانلود گواهی، جابجایی آن ها به بخش های زیر میباشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:26

در فضای بیزنس امروز، یکی‌از مهم‌ترین شبکه های تبلیغاتی، آموزش لینک سازی داخلی وب میباشد. دسترسی به سایت مشاغل و تولیدها و یا این که سرویس ها آن بصورت آنلاین و اعتنا به اشخاص برای سودآوری بسیار اساسی میباشد. برای حصول به‌این مقصود، توسعه و گسترش دهندگان اینترنت برای بالا بردن مرتبه وبسایت در برگه نتیجه ها موتورهای کاوش، seo (بهینه سازی) را اجرا میدهند.در بیشتر مفاد، صاحبان مشاغل درپی ارتقاء جايگاه سایت های خویش می‌باشند. این سئوی “مثبت” تلقی می گردد. البته یک جنبه بدون نور در سئو وجود داراست: آکادمی رایا پارس به کارگیری از طریق های معکوس سئو و تحت آوردن سکو بندی وبسایت ها. این به عبارتی چیزی میباشد که بهینه سازی منفی در حیث گرفته می گردد و یکی موذیانه ترین اشتباهات پیش روی وب و افرادی که به طور آنلاین بیزنس می نمایند، است. ما در نوشته‌ی‌علمی بهینه سازی منفی چیست این نوع از نوشته ی علمی را نظارت میکنیم.

امیدوارم هر هر کس این نوشته‌ی‌علمی را بخواند هیچ زمان قربانی یک کمپین منفی بهینه سازی نشود. درصورتی که شخصی در معرض اینگونه حمله ای جای دارد یا این که حتی می پندارد ممکن میباشد صورت بپذیرد، آیتم هایی برای حمایت در قبال آن وجود دارااست. در زمان این نوشته‌ی‌علمی، ما روش تامل و تاکتیک های seo منفی را توضیح خوا هیم بخشید، انواع ساخت‌و‌ساز گردیده را نماد خوا‌هیم اعطا کرد و آیتم های دفاعی را ارائه خوا‌هیم اعطا کرد.

بهینه سازی منفی چیست؟
همان گونه که تا قبل از اینً بیان شد، seo منفی دسته اقداماتی میباشد که به مراد کاهش سکو بندی یک سایت در صفحه ها حاصل موتور کاوش، what is seo که بعداً به اختصار SERP گفته میگردد، شکل میگیرد. مجموعاَ، در حیث گرفته می‌گردد که seo منفی در حوزه هک “کلاه سیاه” جای دارد، چون غرض آن اکثر وقت ها مخرب میباشد. با این درحال حاضر مدام چنین وجود ندارد. گسترش دهندگان اینترنت بعضی وقت ها میتوانند بر روی یک تارنما تأثیر منفی بگذارند سوای اینکه معنایی برای این شغل داشته باشند. برای هدف ها نوشته ی علمی seo منفی چیست، ما صرفا عمل هایی را که عمدتاً صورت گرفته اند در حیث خوا‌هیم گرفت.

علت عده ای که تهاجم ها منفی بهینه سازی اجرا می‌دهند قادر است متعدد باشد. در شرایطی که حمله ای علیه مشاغل صورت بپذیرد، مظنونان احتمالی رقبای آن می باشند که از افت بیزنس در SERP فایده میبرند. منفعت مبلغی فقط علت وجود ندارد. پیشرفت دهندگان غیراخلاقی اینترنت میتوانند برای ذکر یک بیانیه سیاسی یا این که پیشبرد یک مقصود فردی حمله نمایند.

معنا بهینه سازی منفی چیست در فیض تغییر‌و تحول در سیاست درجه بندی کاوش به وسیله Google تاسیس شده است. پیش از آوریل 2012، جریمه ای برای متخصصان سئو و مشاغل مجاز عدم وجود که لینک و پیوند های متعددی را برای ارتقا درجه تارنما خریداری نمایند. هر لینکی که Google “هرزنامه” قلمداد کرد، نادیده دریافت شد و سکو تارنما لینکی بی تأثیر بود. هنگامی آوریل فرا رسید، به روزرسانی Google’s Penguin بازی را تماماً تغییر و تحول اعطا کرد. بعداز این به روزرسانی، هر سایتی با پیوند های ناخواسته به شدت جریمه شد، بدین ترتیب مجموع الگوی مرتبه بندی را از میان موفقیت.

در حالی که‌این دستور سبب ساز به نتیجه ها جستجوی منصفانه خیس، یاروهمدم کیفیت بالا فراتر از این نتیجه ها، فرصتی برای عده ای که قصد سو دارا هستند، ساخت و ساز نموده است. بهینه سازی منفی از هنگامی استارت شد که توسعه و گسترش دهندگان اینترنت کلاه سیاه آغاز به ساخت‌و‌ساز پیوند های ناخواسته به سمت رقبا و هدف ها خویش کردند و از آنجا باکس ابزار سئو منفی استارت به توسعه و گسترش کرد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 16:58

همان گونه که میدانید محتوای شما می بایست در موتورهای کاوش برای یوزرها قابل قرائت و جالب باشد.ترافیک ارگانیک از این شیوه می‌تواند آموزش لینک سازی داخلی به شما یاری دهد تا بیزنس خویش را بهبود ببخشید. البته برای ایفا این فعالیت شما به متا تگ ها نیاز پیدا خواهید کرد. متا تگ ها به عبارتی چیزی می باشند که کتابفروشی ها و کتابخانه ها آرشیو کتاب خویش را از روش آن سازماندهی می نمایند.

متا تگ ها در موقعیت کلی برچسب هایی میباشند آکادمی رایا پارس که امداد می نمایند تا گوگل مطالب شما‌را پیدا کرده و آنها را سکو بندی نماید و به یوزرها اکران دهد. مثلا در‌صورتی‌که شما این نوشته‌ی‌علمی را از روش موتور کاوش خویش پیدا نموده اید، به جهت برچسب های متا است. متا تگ ها محور و مبنا بهینه سازی تارنما میباشند و اولی چیزی میباشد که هنگام تولید یک ورقه اینترنت میتوانید تهیه فرمائید. سوای برچسب های متا، نمی توانید ترافیک به طور ارگانیک را از روش موتورهای کاوش اخذ فرمایید.

ساخت برچسب های متا فرصت متعددی نمی موفقیت، ولی به کارگیری از آنها بسیار اساسی میباشد و از آن جایی که 93٪ از آحاد تجارب آنلاین شما با یک موتور کاوش آغاز میشود بخش اعظمی از بازاریاب های آنلاین تمرکز خویش را بر روی آن‌ها قرار داده اند. ترافیک ارگانیک برای هر حصول و کاری مقدس میباشد، what is seo براین اساس نمی قدرت از آن دیده پوشی کرد.

تیتر و برچسب توضیحات متا برای هدف ها سئو بسیار پر استفاده میباشند البته سئو فقط نصیب بازاریابی دیجیتال وجود ندارد. بازاریابی دیجیتال توسعه یافته نیاز به استعمال از برچسب های حتی بیشتر داراست که سبب بهبود جايگاه ورقه و تجارب کلی استفاده کننده می‌گردد.

دراین‌صورت میباشد که برچسب های متا می‌توانند به شما یاری نمایند تا شل خیس ترافیک ارگانیک را جدب نمائید. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما خوا‌هیم اعلام کرد که متا تگ ها چه می‌باشند، چه مزایایی دارا‌هستند و به چه شکل می قدرت از آنان بهره برد. از آن جایی که گوگل برچسب های خاصی را در حق تقدم قرار میدهد تایپ کردن نتا تگ ها دارنده تکنیک های خاصی میباشند که درین نوشته‌ی علمی به شما آن تکنیک ها را خوا هیم اظهار‌کرد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 15:57

Bounce: عبارت میباشد از تعامل یوزرها با یک ورقه از وبسایت
Bounce rate: عبارت میباشد از تعامل یوزرها با یک کاغذ از تارنما نسبت به کل تعاملات یوزرها با وبسایت. یعنی در‌صورتی‌که 100 مخاطب به تارنما مراجعه کرده و 5 تا از آن‌ها فارغ از تعامل با وب سایت از آن بیرون شوند شما 5 درصد نرخ پریدن در تارنما خویش دارید.
توضیح گوگل به طور کاملً پر‌نور و آشکار میباشد. گاهی نرخ پریدن bounce rate بالا در یک شیت قادر است معنای بدی نداشته‌باشد. آموزش لینک سازی داخلی در صورتی‌که استفاده کننده پیرو جواب یک پرسش باشد و نصیب ابتدایی محتوای شما جواب پرسش اورا بدهد، مخاطب به طور طبیعیً دیگر به قرائت ادامه متن رغبتی ندارد. از طرف دیگر در صفحه های وبسایت، شما از Call to Actions ها برای ارتقاء تعامل استفاده کننده با وب سایت استعمال میکنید و نرخ پریدن بالا میتواند به معنای عدم استعمال موادسازنده ترغیب کننده استفاده کننده به تعامل با وبسایت باشد. غرض شما از طراحی وب سایت در غایت تعامل با مخاطب و فروش متاع و سرویس ها به استفاده کننده است و نرخ پریدن بالا در وب سایت در معنای کاهش این تعاملات با وبسایت می باشد.

مقصود یوزرها از مراجعه به تارنما و تعداد کاربرانی که به‌این مقصود می‌رسند، مجموع عنصرها وبسایت را ذیل اثر قرار میدهد.

یوزرها به دلایلی روی پیوند صفحه ها وب سایت شما کلیک می‌نمایند. آکادمی رایا پارس این دلایل ممکن میباشد حقیقتاً بی‌عنایت باشند. آن‌ها ممکن میباشد بخواهند ادامه یک تصویر دیدنی را ببینند یا این که آنکه بخواهند با کلیک کردن یک تجربیات خارق العاده از تعقیب کردن پیوند وبسایت شما داشته‌باشند. همواره بایستی به مراد استفاده کننده احترام گذاشت اساسی وجود ندارد این مراد چقدر تبارک یا این که خرد میباشد. پیش از اینکه بخواهید به دلایل خروج یوزرها از تارنما تصور کنید، بایستی به هدف ها یوزرها از مراجعه به تارنما خویش باخبر گردید. آن گاه شما می توانید برای مخاطبان خویش محتوایی نفیس ساخت فرمائید.

فهم و شعور خواست و نیاز اشخاصی که به وب سایت شما جذب میشوند (خریداران تولیدات) مداقه بسیار بالایی دارااست what is seo و این مداقه تنها در مسئله کاهش نرخ پریدن Bounce rate وجود ندارد. بلکه شما برای کمپین های بازاریابی تولید ها خویش بایستی خواست و نیاز یوزرها و مشتریان تولیدها خویش را شعور نمائید تا بتوانید به غرض پایانی وبسایت یعنی فروش فرآورده برسید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 104 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 17:33

در مشاجره نقش محتوا در بهینه سازی، مقاله‌ها بخش اعظمی در باره وسعت محتوا خوانده اید. بطور کلی یک محتوای حجیم مطالب بیشتری از یک محتوای نادر وسعت ارائه می‌دهد و کاربر بیشتری قادر است جواب سولاتش را از یک محتوای حجیم به دست بیاورد. آموزش لینک سازی داخلی ولی این به آن معنا وجود ندارد که در شرایطی که در وب سایت های خویش محتوایی کمتر از 300 واژه دارید، که بعنوان دست کم محتوا برای یک کاغذ در حیث گرفته شد‌ه‌است، از حیث گوگل محتوای شما معدود بها میباشد. فرض فرمایید یک وبسایت در یک شیت خویش بخواهد فراگیری آب پز کردن تخم مرغ را حافظه بدهد. بنظر می رسد این برگه به زحمت 100 کلمه و واژه محتوا خواهد داشت. آکادمی رایا پارس اما در‌حالتی که کاربری که بدنبال یادگیری این فراگیری باشد همین تعداد واژه برای وی کافیست. براین اساس بجای آنکه به درنگ ساخت‌و‌ساز محتوا حجیم خیس باشید به ساخت‌و‌ساز محتوایی که برای استفاده کننده بها بیشتری داراست تصور کنید.

الگوریتم رنک برین Rank brain گوگل مبنی بر قوائد یادگیری ماشین فعالیت می نماید و گوگل در جدیدترین مقاله‌ها خویش به یوزرها سفارش می‌دهد که در هر برگه خویش به مراد یوزرها بیشتری جواب دهند. براین اساس به حیث می‌رسد که در آتی وسعت محتوا یک کدام از دست اندرکاران اساسی در درجه بندی باشد. البته تنها به دلیل آنکه محتوای حجیم درصد بیشتری از یوزرها را به خویش جذب خواهد کرد.  

نکته: بعضا می‌گویند که در حالتی‌که تعداد مطالب منتشر گردیده زیاد باشد گوگل آن را غیر طبیعی  قلمداد می نماید. طبق گفته خویش گوگل این سخن درستی ندارد و شما می توانید هر مجال که یک محتوای ارزشمند ساخت‌و‌ساز میکنید آن را منتشر فرمایید.

در سکو گیری محتوای یک برگه در گوگل تاریخ تکثیر آن اهمیتی ندارد، what is seo بلکه عامل ها دیگر می‌باشند که بازدارنده جايگاه گیری محتوای نو می گردند.(به عنوان مثال بازاریابی محتوا)

به دو دلیلی که در ذیل نام برده اند محتوای خویش را طبق یک نرم افزار زمانبندی ارائه دهید:

گوگل براساس فرایند محتوا گذاری شما، وب سایت را نسخه برداری میکند. براین اساس در شرایطی‌که طبق یک سیاق خاص به وبسایت خویش محتوا اضافه نمایید. ربات های گوگل تشویق میگردند که سریعتر به وب سایت شما مراجعه نمایند و این قضیه سرعت مرتبه گیری تارنما شمارا ارتقا می دهد.
تشویق یوزرها به اینکه بصورت منظم خیس به وب سایت شما مراجعه نمایند. خویش این قضیه به تنهایی به seo تجربیات کاربری وب سایت امداد خواهد کرد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 89 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:24

توریسم صنعت بزرگی میباشد که  مشتمل بر کمپانی هایی میشود که سرویس ها متعدد هجرت را ارائه میدهند. آموزش لینک سازی داخلی ارائه دهندگان سرویس ها در صنعت سفر مشمول ماشین کرایه ای های مسافرتی، مجریان تور، صنعت هتلداری، حمل و نقل و هر آنچه که نیاز های یک توریست را در حین مسافرت برطرف نماید میشود. آکادمی رایا پارس با ظهور وب، بیشتر این سرویس ها را می اقتدار بصورت آنلاین پیدا کرد. داده های عددی و ارقام در وب و موتورهای کاوش آرم میدهد حدود 80٪ سفرها به طور آنلاین رزرو می‌شوند. می اقتدار محل اقامت را را بصورت آنلاین رزرو کرد و حتی اتومبیل را پیش از مسافرت رزرو کرد what is seo بدین ترتیب بهینه سازی وب سایت توریسم و تعیین صحیح کلمه ها کلیدی برای این مجموعه ها بسیار اساسی میباشد.

این عنایت دو طرفه میباشد ، چون هم به عایدی موسسه ها صنعت مسافرتی میباشد و هم ارائه دهندگان سرویس ها. با گزینش ظریف کلمه ها کلیدی و تشکیل داد یک تارنما و ایجاد مقاله‌ها پیرامون این موردها، می‌توانید بازاریابی خویش را منفجر نمایید. استدلال مهم عنایت لغات کلیدی برای بهینه سازی این میباشد که با عبارات کلیدی، ترافیکی که به یک سایت شما هدایت می‌شود هدفمند خیس میباشد و این باعث به ارتقاء نرخ تبدیل می گردد. به صورت نمونه هر که واژه کلیدی “بلیط هواپیما ارزان طهران کیش” را سرچ می نماید، احتمالاً به‌دنبال یک بلیط مقرون به صرفه میباشد.

صنعت هجرت و جهانگردی بسیار رقابتی میباشد تمامی برای حضور در کاغذ اولیه گوگل می‌جنگند.  مقصود این پست یاری حقیقی و واقعی به صرفه جویی در وقت شماست و به شما یاری میکند در مفاد تحت به شما یاری می نماید:

اجرای تغییرات کوچکی که میتوانند به شما یاری نمایند تا تأثیر مثبت بزرگی در جايگاه بندی شما داشته باشد.
شناختن کارداران اصلی هنگام بهینه سازی در فضای هجرت و اقداماتی که شاید هنوز به آن ها نپرداخته اید
یافتن تاکسی آشنا به فضای مهاجرت که میتواند به شناسایی نقاط ضعف در استراتژی ترافیک ارگانیک شما یاری دهد و قادر است در طراحی اصلاحاتی برای هدایت ترافیک هدفمند به سایت مارک شما یاری دهد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 17:18

برای بهبود بهینه سازی گوشی خویش، آموزش لینک سازی داخلی می بایست روی چندین آیتم تمرکز نمائید:

یقین نتایج نمایید که وبسایت شما ریسپانسیو میباشد.
سرعت تارنما خویش را بهبود ببخشید.
کد JavaScript ، HTML و CSS را مسدود نکنید.
از مطالب میانبر یا این که پنجره های بازشو به کارگیری نکنید.
از ریدایرکت های بیش تر از حد استعمال نکنید.
ویوپورت درست را تعیین فرمائید.
سازش با گوشی را تأیید فرمائید.
درباره وبسایت خویش به گوگل بگویید.
پیاده سازی عکس العمل گرا (ریسپانیو)
نحوه های مختلفی برای در دسترس قرار دادن تارنما شما برای یوزرها موبایل وجود داراست. مهم‌ترین آنان پیاده سازی ریسپانسیو میباشد و این فناوری کورد عشق گوگل میباشد. با پیاده سازی ریسپانسیو، وبسایت شما بر روی یک URL قرار میگیرد، براین اساس فهم و فهرست بندی آن برای گوگل سهل خیس میباشد.

در صورتی از وردپرس به کار گیری میکنید، به احتمال زیاد وب سایت شما از گذشته ریسپانسیو بوده و میتواند با تمامی صفحه های سازگار باشد. یقین نتیجه ها فرمایید که وبسایت شما در ابزارهای بسط دهنده گوگل کروم چه گونه مقیاس بندی می گردد. در شرایطی‌که مقیاس آن صحیح وجود ندارد، بایستی درمورد رفع آن با بسط دهنده اینترنت خویش کلام فرمایید. یا این که پوسته دیگری را تعیین نمائید.

برای استیناف بیشتر درباره عنایت پیاده سازی ریسپانسیو نوشته‌ی علمی ما دراین مورد را بخوانید.

بهبود سرعت تارنما 

یک کدام از مهمترین کارهایی که میتوانید برای بهبود seo تلفن همراه وب سایت خویش اجرا دهید، بهبود سرعت بار گذاری تارنما میباشد. بارها و بارها، مطالعات علامت میدهد که عموم وب سایت هایی را که به آرامی بارگیری می‌شوند، شکاف می نمایند، و اکثر زمان ها مجدد بر نمی گردند. سال هاست که سرعت یک استدلال درجه بندی میباشد و گوگل به صورت فزاینده ای بر حل این زمینه مشترک تمرکز دارااست.

seo تصاویر
در‌صورتی‌که یک دلیل سریع برای بهبود سرعت وب سایت شما وجود داشته باشد، این میباشد: تصاویر خویش را با صرفه نمایید. آن‌ها را در بعدها مطلوب مقیاس بندی نمائید و با ابزاری مانند ImageOptim یا این که پلاگین های وردپرس مانند پلاگین WP Smush ، خرد خیس فرمایید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:22

مهارت های تولیدکننده محتوا چیزهایی نیستند آموزش لینک سازی داخلی که بتوانید به‌سادگی از آن عبور فرمایید. ممکن میباشد فکر کنید که ساخت محتوا نیاز به مهارت خاصی ندارد. با برعکس، تصور کنید که فعالیت ساخت محتوا بسیار مشقت بار میباشد. ما می گوییم این عمل، سخت البته قابل یادگیری میباشد. چه طور؟ با حصول مهارت های سازنده محتوا.

باوجود تحولاتی که در دنیای دیجیتال جریان دارااست، همچنان برای ساخت و ساز محتوای عالی نحوه‌هایی وجود داراست. یک تولیدکننده محتوا نیاز دارااست تا مهارت‌هایی را بیاموزد یا این که در خویش تقویت نماید. آن‌چه یک محتوا را برنده می‌نماید، وسعت متعددی از نرم افزار‌ریزی، شایستگی و مهارت های آفریننده محتوا میباشد.

امروزه میبینیم که حصول‌وکارهای اینترنتی با‌گاز درحال توسعه می‌باشند. همینطور ‌به کار گیری از وب، مشاغل جدیدی را نیز ساخت‌و‌ساز کرده‌ میباشد. قادر خواهیم بود بگوییم درین مقاله درمورد یکی‌از مهم ترین امور در حوزه حصول‌وکار آنلاین حرف خوا هیم کرد. پشت پرده کل آن‌چه شما روی مانیتور خویش می بینید ساخت و ساز محتوایی میباشد که بوسیله اشخاص حرفه‌ای در ساخت‌و‌ساز محتوا شکل می گیرد.

البته آیا آحاد محتواها جالب و سودمند می باشند؟ بگذارید بدین پرسش پاسخی ندهیم. ولی میخواهیم بر آن‌مجموعه از مهارت های آفریننده محتوا تمرکز کنیم که به ما اعتقاد و باور میدهد خروجی عمل یک محتوای موثر و گران بها خواهد بود.
به دنبال نکاتی را میخوانید که برای تبدیل شدن به سازنده محتوای حرفه‌ای و ماهر می بایست بدانید.

درین نوشته‌ی علمی با مطالب تحت آشنا می شوید:

دارای تخصص ساخت‌و‌ساز محتوا که می باشد؟
متخصص ساخت‌و‌ساز محتوا کسی میباشد که برای هدف ها مختلفی مثلا یادگرفتن و سرگرمی، محتوایی را ساخت می‌نماید. این محتوا می تواند نوشتاری، تصویری، صوتی و یا این که ویدئویی باشد. سوژه ایجاد محتوا به‌طور ویژه مرتبط با محتوای دیجیتال میباشد، به دلیل آن که اکثر زمان ها محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده در وب آیتم مصرف یوزرها قرار میگیرد.

برای این‌که بتوانیم شعور صحت از آفریننده محتوا به‌دست بیاوریم، موردنیاز میباشد بدانیم محتوا چیست؟‌ برای دستیابی‌وکارهای متعدد، ساخت و ساز محتوا می تواند دربرگیرنده عمل‌هایی مانند ساخت روزنامه، محتوای بازاریابی دیجیتال، بروشور، نوشته ی علمی، محتوای رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات، سرمقاله و مورد ها دیگر باشد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 100 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:31

مقاله‌ها بنیادی یا این که شاخص آن تیم از پست هایی می باشند آموزش لینک سازی داخلی که برای شما بیشترین عنایت را دارا هستند و در واقع هسته سایت شما می باشند. در واقع آن‌ها سبب می گردند که عموم وارد وبسایت شما شوند و یا این که تولیدات شمارا بخرند. در‌این نوشته‌علمی می‌خواهیم بهبود سکو با محتوای بنیادی را گستردن دهیم.

همان دیگر کرنر استون (coerstone) شایسته ترین و مهمترین محتوای وبسایت شما میباشند و در تارنما شما رده بسیار مهمی دارا‌هستند و برای بهبود مرتبه با استعمال از آن‌ها می بایست مطمئن گردید که از چگونگی موردنیاز منتفع باشند. محتوای بنیادی شما می بایست شایسته ترین نوشته‌ی علمی هایی باشند که در سایتتان قرار می دهید.

ولی چه طور می قدرت مرتبه نوشته‌علمی های بنیادی خویش را در حاصل کاوش عالی کرد؟ به چه شکل می اقتدار از مقاله ها بنیادی و شاخص بیشترین منفعت را موفقیت و از آنان برای بهبود جايگاه خویش بهره مند شد؟ در‌این پست ما به شما توضیح می‌دهیم که محتوای بنیادی و یا این که شاخص چیست و به چه شکل می قدرت با به کارگیری از این مقاله ها درجه خویش را در نتیجه ها کاوش بهبود اعطا کرد.

برای داشتن سکو خوب و عالی چه کارهایی را نباید اجرا دهید؟!
قبل از اینکه به مواقعی که برای خوب کردن جايگاه خویش می بایست اعمال دهید بپردازیم، آغاز به طور مختصر در باب اینکه چه کارهایی نباید اجرا دهیم سخن خوا هیم کرد و در مورد طرز و پایه مرتبه بندی دعوا میکنیم.

با‌یقین معمول ترین سوالی که از ما پرسیده میگردد این میباشد که “چه طور وبسایت خویش را برای کلمه و واژه کلیدی X جايگاه بندی کنم؟” در صورتیکه میخواهید برای یک واژه کلیدی یا این که عبارت کلیدی خاص جايگاه خویش را فراتر ببرید، آغاز بایستی انتخاب فرمائید که قصد دارید کدام مقاله و یا این که ورقه را برای آن واژه و کلمه کلیدی خاص seo فرمائید.

همان طور که میدانید اضافه کردن واژه کلیدی تحت عنوان هر کاغذ مدام برای شما اثرگذار نخواهد بود و در بعضا موردها سود ی عکس خواهد داشت. در واقع شما می بایست فقط یک توشه از عبارت کلیدی اساسی خویش به کارگیری فرمایید.

همینطور تایپ کردن 200 نوشته‌علمی راجع‌به یک عبارت کلیدی کاری بی منفعت خواهد بود. به خصوص هنگامی که آنها را به یکدیگر لینک و پیوند نداده باشید!

در واقع شما برای بهبود سکو با محتوای بنیادی به یک محتوای شاخص نیاز دارید که بقیه مقاله‌ها در سایتتان مرتبط با قضیه آن نوشته‌علمی باشند. با این اکنون چه‌طور اعتقاد نتیجه ها می‌کنید که مطالب بنیادی شما جايگاه بسیار خیر را در موتورهای کاوش دستیابی خواهند کرد و چه مواقعی را می بایست جاری ساختن اعطا کرد؟

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 14:01

هر شیت می بایست دارنده یک تیتر H1 باشد. آموزش لینک سازی داخلی تیتر H1 شما می بایست مورد اساسی ورقه را تعریف نماید تا به گوگل در ادراک زمینه آن برگه یا این که پست خاص یاری دهد. مثلا، برگه “درباره ما” شما می بایست دارنده یک تیتر H1 باشد و متن آن میتواند”درباره کمپانی ما” ، “درباره [اسم بیزنس]” و غیره باشد. شما همینطور در شکل بایستگی H2 و H3 تولید نمایید. از جمله، فرض نمائید شما یک کمپانی معماری در کشور‌ایران می‌باشید که دارنده دو شعبه طهران و مشهد میباشد، ساختار سرفصل شما ممکن میباشد چیزی مشابه بدین باشد: درباره ما  

کشور ایران

تهران

مشهد

چه محتوایی شایسته ترین بهینه سازی را برای یک وبسایت معماری ارائه میدهد؟
همان طور که پیش از اینً گفتیم، متن تارنما شما چیزی میباشد که به موتورهای کاوش و یوزرها اذن میدهد بفهمند صفحه های شما راجع‌به چیست. به هر حالا، این تصاویر و متن میباشد که در خصوص کمپانی، پروژه ها و سرویس ها اخیر شما به مخاطبان مقصود شما می‌گوید. درپی یک‌سری ایده برای ساخت‌و‌ساز محتوا در وبسایت معماری شما وجود دارااست:

صفحه های وبسایت
وبسایت شما بایستی دارنده صفحاتی باشد که به استفاده کننده درباره تجارت شما، خدماتی که ارائه می دهید و شیوه تماس با شما اطلاعاتی را ارائه دهد. صفحه ها خاصی که می بایست در تارنما خویش داشته باشید عبارتند از:

کاغذ مهم – ورقه ای که در آن نمای کلی کمپانی خویش را ارائه می دهید.
درباره ما – سوابق کمپانی، جوارح و غیره.
سرویس ها ما – چه خدماتی ارائه می دهید و برخی از پروژه های اخیر شما.
تماس با ما – اسم، نشانی، شماره تلفن، نشانی نشانی اینترنتی و روش های دیگر برای تماس با کمپانی شما. اضافه کردن لینک و پیوند به رسانه های اجتماعی خویش را نیز در لحاظ بگیرید.
این صفحه های نام برده در ابتدا صرفا ردیف فقرات تارنما شما می باشند. در شکل نیاز می‌توانید صفحه های بیشتری نیز اضافه فرمائید. توصیه می‌کنیم با طرز های بهینه سازی صفحه ها مجموعه بندی آشنا گردید.

همینطور، پیوند های داخلی را از هر برگه به ورقه دیگر ارائه دهید تا خزنده ها به راحتی در وب سایت شما جنبش نمایند. پیوند های داخلی ضمانت می نماید که تمامی صفحه ها شما فهرست بندی میشوند و همینطور به تجارب کلی مخاطب یاری می نماید. همینطور عالی میباشد یک شیت بلاگ داشته باشید که مرتباً آپ تو دیت میشود. با ارائه محتوای کیفیت عالی درین صفحه ها، یوزرها طبیعتا دربردارنده لغات و کلمات مرتبط با سرویس ها شما می باشند و شانس شمارا برای سکو بندی آن لغت ها کلیدی ارتقا میدهد. بسیار اساسی میباشد که پست ها و یا این که شیت اینترنت را برای یک مسئله یا این که کلمه و واژه کلیدی باصرفه فرمائید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:19

این غلط میتواند به خیال و خاطر بعضا از پیکربندی خطا به وجود بیاید. آموزش لینک سازی داخلی چنانچه که در ساختار وردپرس تغییراتی ساخت و ساز خواهد شد و بعضا از تنظیمات های آن به صورت نادرستی تهیه و تنظیم شوند، احتمال بروز خطاهای گوناگون به عنوان مثال خطای تغییر‌و تحول مسیر ارتقاء مییابد. به جهت این که پلاگین های متعددی نیز از تغییر و تحول مسیر استعمال می نمایند تا بعضی از ارورها را رفع نمایند، احتمال بروز خطای تغییر و تحول مسیر در وردپرس نیز فراتر می رود. مثلا، چنانچه در وردپرس خویش پلاگین هایی برای رویارویی با ارورهای متفاوت مانند ارور 404 یا این که ارور 301 دارید، احتمال این که با خطای تغییر‌و تحول مسیر مواجه گردید، بالاست. چون این پلاگین ها از تغییر تحول مسیرهای موقت به کار گیری می نمایند تا این ارورها را کاهش دهند و با آن‌ها رویارویی نمایند. در سود یک غلط در استعمال از آن‌ها قادر است سبب به بروز خطای تغییر و تحول مسیر در وردپرس بشود. ساختن یک ssl مطلوب برای وبسایت، کاری ضروری در جهت محافظت امنیت تارنما و مخاطب میباشد. احتمالا خطای ناامن بودن را که مرورگر هنگام داخل شدن به بعضا از وبسایت ها نشانه می‌دهد، چشم اید. این اشتباه به جهت مشکلاتی در ssl وب سایت صورت میدهد و با رفع این خطاها، اشتباه نیز رفع میگردد. برای رفع این نادرست نیز از پلاگین های مختلفی در وردپرس به کارگیری می گردد که ممکن میباشد سبب ساز به وجود وارد شدن خطای تغییر تحول مسیر در وردپرس شوند. گونه های ریدایرکت در وردپرس را بشناسید.

چه گونه خطای تغییر و تحول مسیر در وردپرس را رفع کنیم؟
برای حل این ایراد، می قدرت طریق های مختلفی را آزمون کرد و رویکرد های نسبتا متعددی برای رفع خطای تغییر‌و تحول مسیر وجود دارااست. به جهت این که‌این غلط یکی مواقعی میباشد که به وسیله یوزرها بسیار متعددی گزارش شد‌ه‌است، اشکال رویه ها برای رفع آن معرفی شدند که درپی به آنان پرداخته گردیده است.

نظافت کردن کوکی ها
کوکی ها از دلایل دیگری  می‌باشند که می‌توانند منجر تولید خطای ریدایرکت در وردپرس بشوند. کوکی ها در هر مرورگر تفاوت هایی دارا هستند و به همین ادله در صورتی‌که از مرورگر دیگری برای دسترسی به وب سایت خویش به کار گیری نمایید، احتمالا این نادرست را نخواهید روءیت کرد. در شرایطی‌که که تارنما بر روی مرورگرهای دیگر فارغ از هیچ خطایی گشوده میشود، در فیض عامل ساخت و ساز غلط کوکی های مرورگری میباشد که به کار گیری می‌کنید. برای رفع این اختلال می‌توانید به پیکربندی مرورگرتان مراجعه کرده و در قسمت کوکی ها، مبادرت به حذف و پاک سازی تک تک کوکی های ذخیره گردیده در مرورگر بکنید. بعد از آن خواهید روءیت کرد که خطای تغییر تحول مسیر در وردپرس نیز رفع شد‌ه‌است و می‌توانید سوای هیچ مشکلی از وب سایت خویش به کار گیری بکنید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 139 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:05

وبسایت شما از نگاه محتوا، آموزش لینک سازی داخلی چگونگی تبلیغات و خلاصه از هر لحاظی بایستی تجربیات قابل قبولی را برای مخاطب رقم بزند. فاکتور‌های متعددی در مورد چگونگی محتوا و تبلیغات وجود دارا‌هستند که می بایست رعایت فرمائید.

مدام نیاز به AMP وجود ندارد!
در عصر جنگ کاغذ اولیه گوگل درباره AMP و قیمت آن در صفحه ها کلام کردیم. البته درحال حاضر در سال ۲۰۲۰ گوگل اظهار کرد که مطلقا نیاز وجود ندارد تارنما شما AMP باشد. صراحت دارد صفحه های AMP در اکران تارنما شما در حاصل گوگل اثر دارا هستند، ولی در صورتی‌که AMP بودن سبب می شود مخاطب نتواند با تارنما شما شغل نماید، عالی میباشد آن را غیر فعال فرمایید.

برای مثال در وب سایت ما صفحه ها AMP سبب ساز عدم فروش تولید ها در تلفن همراه می شد. به همین ادله صفحه ها AMP را غیر فعال کردیم.

درحال حاضر گوگل اظهار کرد که برای اکران وب سایت شما در Top Stories قطعا نیاز وجود ندارد از تکنولوژی AMP استعمال نمایید.

مشخصه‌های الگوریتم تجارب کاربری شیت
توده آحاد این فاکتور‌ها را که در حیث بگیریم، به یک فاکتور می‌رسیم به اسم الگوریتم تجربیات کاربری ورقه گوگل که یکی‌از فاکتور‌های تازه seo میباشد.

سه مشخصه مهم گوگل برای رسیدگی این فاکتور:

لود ورقه (سرعت بارگذاری)
تعامل مخاطب با شیت
پایداری بصیرت استفاده کننده
شاید بپرسید خواسته از پایداری بصیرت چیست. فرض فرمائید در هم اکنون تفحص این نوشته‌علمی میباشید. حال ناگران یک پاپ آپ روی این برگه به شما اکران داده می گردد. این به‌این معناست که ما پایداری بصیرت برگه را محافظت نکرده‌ایم.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 84 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:22

فهم گویش طبیعی برای موتورهای کاوش، آموزش لینک سازی داخلی یک فعالیت بغرنج میباشد‌، البته به لطف سرمایه‌‎گذاری مداوم گوگل در موضوع هوش تصنعی و مصنوعی‌، به سطح تماما جدیدی رسیده میباشد. در I/O سال ۲۰۲۱، گوگل الگوریتم جدیدی را معرفی کرد کهMultitask United Model  یا این که به عبارتی MUM اسم گرفت. به گفته گوگل‌، این الگوریتم تازه ۱۰۰۰ موازی کارکشته‌خیس از الگوریتم BERT میباشد که در سال ۲۰۱۹ منتشر گردیده بود. MUM در بعدی وارد تولید ها گوگل میگردد.

درین نوشته‌ی علمی با مطالب پایین آشنا میشوید:

MUM: Multitask Model United چیست؟
MUM یک سبک زبانی میباشد که مطابق به عبارتی سیستم ترانسفورماتور BERT تشکیل شده که در سال ۲۰۱۹ روی شغل آمد. BERT یک سبک زبانی حاذق میباشد که در طول انتشارش، گسترش بزرگی را به وجود آورد. با این حالا‌، بضاعت و توان‌های الگوریتم MUM در درحال حاضر ارتقا میباشد: طبق گفته گوگل‌، این الگوریتم ۱۰۰۰ موازی قدرتمند‏خیس از الگوریتم BERT فعالیت می‌نماید.

نصیب متعددی از اقتدار و بضاعت و توان MUM، از این حقیقت ناشی‌ میشود که‌ این الگوریتم مولتی تسک میباشد و می تواند یک سری شغل را با هم اعمال دهد. دیگر نیازی وجود ندارد که تسک‌ها یک کدام از بعداز دیگری اعمال شوند، MUM آمده تا چند عمل به طور همزمان ایفا گیرند. این بدان معناست که‌ الگوریتم تازه گوگل میتواند متن را بخواند‌، مضمون‌ را فهم و شعور نماید‌، علم عمیقی در باب قضیه ساخت نماید‌، از ویدیو و صوت برای تقویت و بی نیاز‎‌سازی آن استعمال نماید‌، از بیشتراز ۷۵ لهجه به کارگیری کرده و این یافته‌ها را به محتوای یک سری لایه ترجمه نماید تا به سوال های بغرنج استفاده کننده جواب‌ دهد. کلیه این امور یک‌باره جاری ساختن می گردند! شگفت‌انگیز میباشد، خیر؟

توان الگوریتم MUM چقدر میباشد؟
در I/O سال ۲۰۲۱، پرابهاکار راغوان (یکی متخصصان گوگل)‌، روش کارکرد این الگوریتم را توضیح بخشید. وی از سوال غامض «اینجانب کوه قله آدامز را فتح کرده‌ام و در حال حاضر‌ میخواهم در فصل‌پاییز آجل برای کوهنوردی به کوه فوجی بروم، برای مهیا سازی بایستی چه فعالیت کنم؟» برای نشانه دادن آنچه الگوریتم MUM‌ می تواند اجرا دهد استفاده نمود. در یک سشن جستجوی ساده‌، بایستی همگی جنبه‌های متعدد را خودتان کاوش فرمایید. وقتی که همگی چیز را در مشت دارید‌، می بایست آن را با هم مخلوط نمائید تا تمامی سوال های‌تان جواب داده گردد.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 95 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 14:27

برای جستجوی یک نشانی در کانال‌های اجتماعی مثل اینستاگرام کافی میباشد @ را قبل از نشانی متبوع وارد نمایید. آموزش لینک سازی داخلی در این حالت گوگل حاصل را در کانال‌های اجتماعی به شما علامت می دهد. 

جستجوی بها تولیدها
برای سرچ بها یک متاع، قبل از اسم کالای متبوع نماد $ را وارد فرمائید. در‌این حالت گوگل بیشتر وبسایت‌های فروشگاهی که دربرگیرنده بها تولیدات میباشند را به شما اکران می دهد. برای مثال $iphone12

جستجوی هشتگ‌ها
برای کاوش کردن گونه های هشتگ‌ها صرفا کافی میباشد آغاز # را تاییپ کرده و بعد هشتگ دلخواهتان را وارد نمائید. به عنوان مثال 

به عنوان مثال در بعضی حالت شما واژه و کلمه Hyundai را سرچ می کنید. البته میخواهید کلیه محصول ها Hyundai را بجز خودروهای آن ببینید. برای این شغل یک (-) منفی قبل از Car وارد نمائید. درین حالت صرفا نتایجی به شما اکران داده می گردد که مرتبط با Hyundai می‌باشند، البته درین نتیجه ها خبری از خودرو وجود ندارد. در واقع گوگل همت می‌نماید تا حد ممکن نتایجی که در آن ها عبارت Car وجود دارااست را اکران ندهد. گاهی شما نمیخواهید در نتیجه ها، یک وب سایت خاص را ببینید. از جمله وردپرس را سرچ کرده‌اید و مشتاق به دیدن نتیجه ها مرز و بوم وردپرس نیستید. پس سرچ خویش را این‌سیرتکامل اعمال می‌دهید: وردپرس – مملکت وردپرس. در‌این‌صورت نتایجی که به شما اکران داده می گردد، تارنما مملکت وردپرس نیست.

در صورتی‌که می خواهید نتیجه ها جستجوی شما صرفا مشتمل بر عبارتی که کاوش میکنید باشد. برای این فعالیت بایستی عبارت خویش را دربین “” وارد فرمایید. برای مثال مقصود شما صرفا دیدن iphone12promax میباشد. برای این شغل عبارت “Iphone12promax” را سرچ می کنیم.

جستجوی سختی قیمتی یک فرآورده
از جمله میخواهیم دوربین‌های فی مابین 50 تا 100 دلار را در حاصل مشاهده کنیم. به‌این نحو کاوش می کنیم:

Camera 50$.. 100$

مقایسه دو متاع
هنگامی که میخواهید دو چیز متفاوت را هم‌زمان کاوش فرمایید. هر دو واژه و کلمه را نوشته و یک OR (مسلما با حروف تبارک) در بین آن دو قرار دهید. برای مثال Cars OR Flowers. در‌این‌صورت شما در حاصل خویش ماشین و گل را مشاهده میکنید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 217 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:29

این ارزیابی لیست یادگرفتن seo محتوا آموزش لینک سازی داخلی به خواسته سئو محتوای نو و سابق پیاده سازی گردیده و می تواند برای هر نوعی از محتوا به عمل گرفته گردد. این فرآیند طوری در حیث گرفته گردیده‌اند که اجرای آنان برای ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا آسوده باشد و نیازی به شناخت با طرز‌های seo ندارد. با هم این قدم‌ها را مرور خوا هیم کرد:

۱- تعیین لغات کلیدی مطلوب
پژوهش لغات کلیدی فرآیندی یک‌سری مرحله‌ای میباشد که بایستی برای تهیه و تنظیم لیست لغات و عباراتی که برای شما اصلی میباشد صورت پذیرد. این لیست در واقع دربرگیرنده کلماتی میباشد که حصول جايگاه در آن ها در گوگل سبب ساز به ارتقاء بازدید و ارتقاء فروش وب سایت شما گردد.

تفحص کلمه ها کلیدی یا این که کیورد ریسرچ سنگ بنای یک استراتژی سئوی محتوای غالب میباشد. بعداز اجرا رسیدگی عبارات کلیدی، لیستی از عبارات خواهید داشت که مخاطبان متبوع شما در درحال حاضر جستجوی آن ها می باشند و حصول مرتبه در آنها برای شما اصلی میباشد. خریداری نمودن این لیست لغات یک رویت کرد کلی از ساختار محتوایی تارنما به شما خواهد اعطا کرد.

استیناف بیشتر: کیورد ریسرچ چیست؟ معرفی ابزارهای رسیدگی عبارات کلیدی

۲- شناسایی و تیم بندی محتوا مبنی بر نیت استفاده کننده
به لهجه خیلی بی آلایش، نیت استفاده کننده (Search Intent) از کاوش، به عبارتی چیزی میباشد که با کاوش کردن میخواهد به آن دست یابد. ایا غرض مخاطب از کاوش استخراج داده ها و فراگیری میباشد یا این که خرید فرآورده؟ کلاً نیت یوزرها در جستجوهای گوناگون در گوگل را در چهار گروه می‌اقتدار مجموعه بندی کرد:

نیت مسیریابی: غرض دسترسی به یک وبسایت میباشد ولی به مکان وارد کردن نشانی وبسایت، تیتر آن را کاوش می‌نمایند. بعنوان نمونه: وبسایت ورزش ۳، وب خزانه ملی، ورود به تارنما بیمه دفاع اجتماعی، رخ بوک
نیت اطلاعاتی: مخاطب در پی استحصال داده ها و جواب پرسش خویش درباره یک زمینه خاص میباشد. مثلا: گونه های باطری ماشین، طرز رست کردن قهوه، تهیه فشار پکیج
نیت تجاری: استفاده کننده قصد خرید یک متاع در بعدی مجاورت را دارااست و درحال پژوهش پیش از مبادرت به خرید میباشد. مثلا: ارزش جارو برقی، خرید خیمه کوهنوردی، لیست بها لپ تاپ
نیت خرید: مخاطب به صورت جدا قصد خرید یک فرآورده را داراست و فراهم جاری ساختن خرید میباشد. برای مثال: خرید لپ تاپ آنلاین، فروشگاه آنلاین لپ تاپ

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 15:44

Long Tail به معنای لغات بلند میباشد. آموزش لینک سازی داخلی در واقع با کلمه ها LSI فرق می‌نمایند و معمولا از تعدادی کلمه ساخته شده‌اند که یک عبارت را صحیح می‌نمایند. به عبارت عالی گزاره‌هایی که به seo شدن متنتان امداد می‌نمایند را LT می‌نامند. توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر یک نگاهی به نوشته‌ی علمی کوتاه “گونه های لغت ها کلیدی برای بهینه سازی صفحه های وب سایت” بیاندازید.

لغت ها LSI چه تاثیری بر seo اینترنت‌وب سایت دارا‌هستند
در پیشین هنگامی شما عبارتی را در گوگل سرچ می‌کردید، ربات‌ها اینترنت‌وب سایت‌هایی را در ستون اولیه جستجوها قرار می‌دادند که عبارات کلیدی بارها در متنشان تکرار گردیده باشد. ولی امروزه طریق تشخیص و بهینه سازی شدن اینترنت‌تارنما‌ها با تغییر و تحول الگوریتم گوگل فرق نموده است. اینک گوگل متن شما‌را نسبت به لغت ها و کلمات مربوط به مورد می‌سنجد و تحلیل می‌نماید. پس به کار گیری از لغات و عبارت LSI می تواند اثر متعددی در سکو‌بندی اینترنت‌وبسایت شما داشته باشد.

چه‌گونه لغت ها LSI را پیدا کنیم
کشف کردن لغات مطلوب زمینه مطلبتان تعدادی رویکرد داراست، که در‌پی به رسیدگی یکسری آیتم از آن ها میپردازیم.

به کارگیری از گوگل


کشف کردن لغات کلیدی LSI در گوگل

اولی و سهل‌ترین راه و روش کشف کردن عبارات LSI خویش گوگل میباشد. به‌این شکل که عبارت آیتم نظرتان را در نصیب جستجوی گوگل تایپ میکنید؛ آن‌گاه در ذیل آن خواهید روءیت کرد که خویش گوگل عباراتی را تحت عنوان سفارش به شما اکران می دهد. همینطور در انتهای شیت جستجوی خویش میتوانید تعدادی عبارت مربوط به زمینه را پیدا فرمایید.

آموزش لینک سازی داخلی...
ما را در سایت آموزش لینک سازی داخلی دنبال می کنید

برچسب : آموزش لینک سازی داخلی, نویسنده : mohammadsrc internallinkbuildingtraining بازدید : 93 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:57